Betlllal Hanımlar ben 6+5im karından ulturasonla baktı doktor kese güzel dedi ama içinde birley gözükmedi alttan bakmadı baksam gözükebilir dedi siz alttan mı gördünüz yoksa karından mı ve birde kaçıncı hafta gördünüz doktor normal dedi görünmemesi için
tugbadurmaz34 Betlllal 6+5 te ilk muayeneme gittim hem bebeği gördük kalp atışını da duyduk ama bu döllenme zamanıyla ilgili belki sizin geç döşenmiştir en geç 2 haftaya kadar kalp atışına kadar duyarsınız inşallah 🥰🤲🏻
Betlllal Serendipity16 bana alttan bakmadı ama görürüm dedi bakarsam dedi inşallah görünür bebeğim benimledir allahım
Karanbebegim2024 Betlllal 4+2 de gitmiştim keseyi görmüştü ama içi boştu 15 gün sonra tekrar gel dedi ben tam 8 haftalıkken gittim bebeği ve kalp atışlarını öyle gördük bende karnımdan baktı
tuzlulimoon Betlllal ilk muayeneye 5+0da gitmiştim kese görünmüştü ama yağ dokun yüksek net kese diyemem kist bile olabilir dedi😂 5+4te kese bu kesin dedi bebeği görmek içinde biraz bekledim 8.haftada gördüm ve kalp atışını duydum
Karanbebegim2024 Betlllal vajinal ultrasonda daha net görünüyormuş diye biliyorum ama benim doktorumda başta olmak üzere acil bi durum olmadıkça vajinal ultrasonla bakmayı sevmiyor bazı doktorlarda tam tersi doğuma kadar vajinal ultrasonla bakıyorlar arkadaşım 4 haftalıkken vajinal ultrason da bebeği gördüler
Zeyyno_ Betlllal ben 7.haftam dolunca gitmiştim hem kalp atışları için hemde net bişey öğrenmek için.. Bazılarında geç döllenme olabiliyor o yüzden doktor öyle dediyse zaten iki hafta içinde tekrar gitseniz net bı şekilde öğrenirsiniz ilk haftalarda alttan bakmaya gerek yok