Kızlar 5+5 hamileyim dün akşam birden hasta oldum boğazım şiş ve gribim 😔 yutkunmakta bile güçlük çekiyorum ilk doktor randevum pazartesiydi bebeği etkilemez değil mi doğal ne iyi gelir henüz doktora gitmediğim için soramıyorum da ilaç kullanmak istemiyorum zaten tavsiyeleriniz varsa bekliyorum 😷