Sclkrcu Kızlar test yaptım reglime 5 gün hafif belli çizgi var ben yanlış görmüyorum dimi silik baya 15 dk içinde belirdi https://share.icloud.com/photos/0d5VJivP5PL2dt29jQjxtyfUQ
umutlu1mom Sclkrcu 10 dakika sonra çıkan çizgi kuruma çizgisi sayılır. Elinizde başka test varsa tekrardan yapın.
Yagmur-55 Sclkrcu sanki çok silik var gibi ya bi kan ver istersen ben 10 gün kala yapmıştım çıkmıştı acilde kan verebilirsin
umutlu1mom Sclkrcu evet ben gördüm çizgi var ama 15 dakika sonra çıkmış. Varsa test yapın yoksa da adet gününü bekleyin.
Cennet_kusum16 İlk 5 dakika içinde çıkması gerekiyor hatta gebelik olunca ilk 2 dakika içinde çıkıyor. 5 dakika sonrasını ciddiye almayın. Elinizde başka test varsa 3 gün sonra yeniden yapın