Zeyneppx Arkadaşlar gidip memnun kalan var mı netten araştırınca gördüğüm her kötü yorum etkiliyor beni bilemedim. Yoğun bakım ünitesi a life de var mı acaba Sincan koruda var diye biliyorum, çok kararsizim 8. Haftadsyim erken mi sizce
Canimbenim_06 Zeyneppx a life a gidiyorum çok memnunum koru için güzel şeyler duymadım yoğun bakım burda da var ebru hocaya gidiyorum çok ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
Canimbenim_06 Zeyneppx evet hem kendisi riskli gebelik uzmanı her şeyi en ince ayrıntısına kadar bakıyor
Zeyneppx Canimbenim_06 olumsuz yorum gördüm diye vazgeçmiştim a life yakın hemde kurum indirimim var, yorumunuzu dikkate alıp görüşmeye gideceğim paket ne kadar ödediniz acaba
hky- Ben oğlumda koruya gitmiştim şimdi a life a gidiyorum kıyaslama yaparsam korudan daha çok memnun kalmıştım pişmanım buraya geldiğim için
hky- A life ın devlet hastanesinden farkı kalmamış. Tuvaletler her seferinde kirli peçete vs. yok. Nst de sıra bekliyoruz devamlı
Elifela Kızlar rica etsem sadece doğum fiyatınıda sorarmısınız birde sezeryan normal aynı fiyatmı teşekkür ederim şimdiden bende sadece doğum için düşünüyorum a life nisanın ilk haftası doğum