Eminebyzaa1 Feramat 100 mg kapsül demir ilacı kullanan varmı ben şuan Gaziantepte olduğum için başka bir doktor verdi kendi doktoruma ulaşamıyorum içime kurt düştü kullanan varmı
momofmychildren Eminebyzaa1 doktorum bana vermişti ama ben de yan etkileri fazla olduğu için bıraktım başka ilaç kullanıyorum şu an
Busramom07 Eminebyzaa1 bende yeni kullanmaya başladım 34w4 üm kan değerlerm çok düşükmüş dedi doktor böyle doğum çok sakıncalı dedi başladık bakalım inşallah etkisini görürüz
Eminebyzaa1 Bende daha kullanmadım eşimin iş sebebi ile geldik buraya sağlık ocağı verdi bu ilacı da kendi doktoruma sordum daha dönüş yapmadi içip içmemek arası gidip geliyorum sorun olurmu içsem çocuğa die düşünüp duruyorum