Hanımlar merhaba sabah uyandığımda regl ağrısı gibi hafif ağrı vardı bebeğim çok hareket ediyo kasılma yok regl olacakmışım gibi bir his var 35+6 haftalığız 2. doğumum olacak nasip olursa ilki zorunlu sezeryandı ama ağrısız sancısız gitmiştim doktor muayenelerinde ağrın olursa mutlaka gel sezeryanlisin denmişti dün gece bıçak saplanır gibi vajinadan ağrı saplandı dün temizlik yapmıştım ondanmı oldu biraz tedirginim açılma vs varsa diye benim gibi olan varmı?