kubranurleo Doktor erkek dedi. Ama çok kesin değil sadece ufak bir tahmin kendini şartlama dedi. Bana da net şekilde erkek gibi geldi pipi değil mi o? Böyle olup da kız çıkan var mı? Biraz önden gidiyor o yüzden 13+0 boyutunda şu an.
kubranurleo Ahaha umarım gelecek ay kordonmuş o kız aslında demez doktor. Çünkü az önce bir sürü alışveriş yaptım hep mavi 😂😂