Aabbccc inşallah yanılmışımdır burda pek çok kişinin 5-6-7. Günlerde hep pozitifi gördüğünü görüyoruz bi de beşinci gün embriyosu erken yerleşir diye düşünüyorum açıkçası geç döllenme gibi bişe olmaz ama beklicez bakalım hayırlısı. Sen nasılsın var mı belirtin