Ask_ çok normal cnm benimde 9 haftalarda böyle birden bire bütün belirtilerim kaybolmustu korkudana caile gitmiştik çok şükür ordada normal olduğunu söylediler korma ama istersne bı sağlık ocağına gidip kalp atışını dinleyebilirsin için rahat etsin biz şuan 20+4 olduk çok şükür