CILEKLIM Arkadaşlar bunu yaşayan başka hamileler lütfen yazsın,biraz tedirgin oluyorum doktorum bir sıkıntı yok dedi ,siz de oldu mu ?
CILEKLIM amine4444 cevap verdiğiniz için teşekkür ediyorum fakat 17.haftada olmuştu doktor kan uyuşmazlığı dedi uyuşmazlık için hemen iğne yaptılar.Progestan da verdi şimdi tekrar aynı durumu yaşıyorum 😞
amine4444 CILEKLIM kan uyuşmazlıgı gebeligin başında bakılmadımı size bana başta bakıldı daha bakılmadı baktırsam mı yine acaba
CILEKLIM amine4444 gebeliğin başında bakıldı fakat 7.ayda iğne yapılacaktı normalde ama şey dedi eğer bu süreye kadar kanama vb bir durum olursa kan uyuşmazlığından dedi. Benim 17.haftada leke gelince hemen iğneyi yaptı. Şimdi de 23.haftadayım yine leke gelince tekrar progestan verdi.
CILEKLIM SMZmiracle sadece progestan kullanıyorum size sebebi için ne dediler . Bebek yukarı doğru yerleşmeye başlayınca da oluyormuş galiba