Hanımlar pazartesi günü doğum yaptım inanılmaz dikiş ağrım var ağrının dışında attığım her adımda sanki dikenli tel kesiyor ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum siz acısını nasıl kestiniz nasıl yumuşattınız hastanede hiç bişey söylemediler bakımıyla ilgili