elifdiyorkii Bugün 20 haftalık olduk çok şükür yolumuz yarılandı😍😍 var mı benim gibi tahmini doğum zamanı 29 haziranla 13 temmuz arasında olanlar🫠
Brcnblgl elifdiyorkii bende 20 + 3 üm doktor haziran başları gibi normal olur dedi normalde tahmini 10 Temmuz gösteriyor ama 😂
busradmrtas elifdiyorkii artık zaman su gibi geçecek 20 haftalik olduğum günü hatırladım yarın 30 olucaz🥲🥲
Seldahilal elifdiyorkii bizde 20+4 olduk çok şükür zaman geçmiyor snaki bian önce kucağıma almak istiyorum bu arada cinsiyetiniz bellimi bizimki hala belli değil göstermiyor 😂😂😂🤭
elifdiyorkii Seldahilal 15. haftada kız demişti 19da gittim yine kız dedi🥰 valla bende kucağıma almak istiyorum çok merak ediyorumküçük hanımı🥹🥹
Dlar Ay auniyiz bugün 20+1 haftalığız dün detaylımız vardı her gün daha çok karnım buyuyor ama belime ağrı oluyor bizim cinsiyet erkek sizin ne cinsiyet ne