Busramom07 Kızlar merhaba dün kontrolüm vardı doktorum bebeğin 3 hafta ileri olduğunu söyledi normalde 33w4 günlüğüm ama doktorum 37w2 dedi ve bebeğin kilosu da 3050 imiş böyle olup erken doğuran varmı dündendir ağrılarım aşırı var