msr33 Kızlar biz 16 haftalık olduk, şimdiye kadar hiç kalpte parlaklık gözükmüyordu, bu hafta kontrolde parlaklık çıktı. İkili testimiz çok düşük risk çıkmıştı ense kalınlığımız normal diğer tüm bulgularımız normal daha önce yaşayan var mı iki gündür çok kötüyüm
Sevde11 msr33 ben yaşadım detaylı ultrasonda çıktı, doktor tek başına bisey ifade etmez demişti baska bi sorunumuz yoktu cok sukur ,ama ben fetal dna yaptırdım çok şükür temiz geldi , genelde kayboluyor mus sizde korkmayın başka bi bulgu yoksa🥰
Churcill msr33 kızımda da vardı 3 tane biri kaybolmuştu diğerlerine baktırmadım sağlıklı doğdu çok şükür ☺️ insan kafaya çok takıyo evet ama erken fark edilmiş sizde geçer inşallah sadece parlaklık varsa çoğu bebekte görülüyomuş
gzdehlal-36 msr33 bizim detaylı da farketti doktorumuz bir ay sonra tekrar gittiğimizde kaybolmuştu. Kafaya takmayın doktor takibini yapsın çoğu bebekde oluyor şu okuduğum kadarıyla genelde de geçici bir durum oluyor
Bsra3456 msr33 benimde 20.haftalarda göründü kalpte parlaklık bende ilk defa duymuştum çok korktum ağladım Rabbim bize sağlıklı kocagimıza almayı nasip etsin inşallah bu mübarek gecede 🤲
msr33 Sevde11 bizde fetal dna yaptırdık duyae duymaz ama nasıl bekliycem sonucu bilmiyorum kimseyle konuşmak istemiyorum resmen travma yarattı bende
Sevde11 msr33 çok iyi anlıyorum beklemek çok zor, günlerce ağladım sonuç gelene kadar ama sizinde temiz gelir bence inşallah
msr33 Churcill inşallah bizimde bir sıkıntı çıkmaz şimdiye kadar en ufak bir sorun görülmemişti, ne ense kalınlığında ne burun kemiğinde ne de ikili testte rutin kontrolde bi anda duyunca neye uğradığımı şaşırdım
msr33 gzdehlal-36 bizde duyunca detaylıya girmek istedik, bulunduğumuz şehirde dört tane detaylıya bakan hoca var hepsini aradık haftası küçük diye daha bakamayız dediler.. artık iki hafta sonra fetal dna sonucu gelince tekrardan baktıralım dedik inşallah bizimki de geçici bir durumdur
gzdehlal-36 msr33 20 23 arasında bakılıyordu sanırım detaylı. İçinizi façerah tutun stres yapmayın kendinize inşallah bir şey çıkmaz sizde de 🙏🏻
2kuzu1annee Benim ilk hamilelikte kalpte parlaklık ve beyninde kist çıkmıştı doktorum engelli olabilir dedi şu aldır karnımdan dedi ama ben istemedim doktorumu değiştirdim dünyam başıma yıkıldı o an sonra şükür bir iki ay sonra hem kalpte parlaklık hemde kist geçti oğlum üç yaşında duan ve çok şükür çok sağlıklı.şimdi ikinci oğlumun kalbinde açıklık çıktı geçen fetal eko yapıldı onun açıklığıda kapanmış sizden kandil günü içinizi ferah tutun hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde doğumunuz gerçekleşir
msr33 2kuzu1annee Amin inşallah bizimkide kendiliğinden geçer🙏🏻 kendimi çok sıkıyorum aklıma geldikçe deliricek gibi oluyorum