Kızlar dünden beri 1 aylık bebeğim doğru düzgün uyumuyo gaz sancısı cekiyo çok fazla sürekli agliyo zaten memeden besleyemiyoruz biberonla besleniyodu hatta baya düşkündü biberona ama biberonu almiyo ağlamaktan biogaia gaz damlasi kullanıyorduk etki etmiyo sanırım çocugum en sonunda kizariyo morariyo nefessiz kaliyo ne yapmam lazim