Papatyaa38 Ben de %100 erkek hissediyordum ilk çocuğumda erkekti. 2. %100 kız dedim o kadar emindim ki ilki kadar ama bu da erkek oldu😅 14.haftada bayağı arasındaki çıkıntıyı gördüm ben de doktor da şüpheye mahal vermeyecek şekilde erkek dedi ama hala kız hissediyorum 😅