Gorkemm Muratseyma2015 sizinki gene iyiymiş bize de 21 e kadar kız dediler detaylı da kordonu bacak arasına aldığını gördü doktor bırakması için baya uğraştı bıraktığında da erkek olduğunu öğrendik 😂😂
Merymee Muratseyma2015 aa bende cuma günü gitmeyi düşünüyorum kendisine. 13 hafta da serdar bey erkeğe benziyo dedi ama ben nedense kız hissediyorum 17 haftalık olucam değişir mi dersiniz 😅
Muratseyma2015 Merymee İnan cok tatlı bi Dr asla pişman olmayacaksın cok nayif cok tatli 🥰 bende 25 marrta Serdar beye gidicem 😂valla benım 17. Haftada değişti hersey olabilir 😂
biranne__ Muratseyma2015 benimde ilk gebeliğim bende çoktandır bekliyordum eşimi zor ikna ettim hemen kalamadım faln sonra rabbim müjdeledi hayırlısı neyse o olsun diyorum sadece Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gorkemm Minezra valla şimdi hamileyim ilki erkek olunca bunda da bi kız istemiyor değilim allah sağlık sıhhat versin tabi de bakalım nasip daha 6 haftalık 🥰
Merymee Muratseyma2015 ayy o kadar isterim ki iki oğlum var bu sefer kız hissediyorum serdar bey erkek çıkıntısına benziyo diyince ufak çaplı bir şok yaşadım 🥲 Rabbim sağlıklı ve hayırlısıyla nasip etsin inşallah gönlümüzdeki olur bu mübarek günde dua edelim 🤲
Muratseyma2015 Merymee rabbim gönlüne göre versin 🥰 bsey sorcam benim ilk gebelık lohusalık döneminden korkuyorum böyle korkunc şeyler oluyor mu karabasan falan gibi 🥴
meva_apo25 Merymee amin amin Rabbim hepimiİn gönlünde olanı hayırlı sağlikli bi şekilde nasip etsin inşallah bende bir oğluşum olsun isterim iki prensesim var haylısıyla bir oğluşum oşsun amin amin amin 🤲
Merymee Muratseyma2015 yok canım ben öyle şeyler yaşamadım düşünmedim de ama sıkıntı stres kaygı bozuklukları oluyor malesef. Mümkünse yanında en az yirmi gün birileri olsun. Gece de eşinden ayrı yatma
Esraalic Muratseyma2015 şaşırmıyorum artık 😂 benimde 14. Haftada erkekti detaylı da kız oldu ondan bile emin değilim hala o kadar da alışveriş yapmıştım 🙄
Muratseyma2015 Esraalic ben allahtan beyaz zıbın falan aldım 3-4 tane 😂 ama Dr pipi gördüm dedi halen inanmıyorum yine değişir mi diye düşünüyorum 😂
Damla_pelin Al işte dünden beri okuyorum ptesi 16+5 olucak gidicem gel de cinsiyete güven daha doğrusu doktora 😁
Muratseyma2015 Damla_pelin kız Dr cok iyi sanırım Pozisyonla alakalı tesisler sonradan gelişiyor dedi 😂 ya kordon arayı giriyor bseyler oluyor bende anlamadım 😂 cok bsey almamak gerek onu anladım 😂
Bebelikk Muratseyma2015 benim tüm hislerim ve tahminler kızı gösteriyodu şak diye ultrasonda pipi gördük 16. Haftada 😅 yanılır mı daha… hiç sanmam… 😅😅
Muratseyma2015 Bebelikk benim 17. Hafta değişti 😂 bu arada bende hep erkek hissediyordum de kız diyimce ona alişmiştim şimdi erkek diyor 😂
Bebelikk Muratseyma2015 erkekten dönmüyor genelde ama kızdan dönüyor hep öyle duyuyorum 😅 özelde erkek dediler bana devlete gidicem bi de bakim kız der mi devletimiz 😅😅