Halilesma BuseBora eğer nickiniz esinizle sizin adınız ise kızınız da Beren🌸 olabilir çok Minnoş olur 🥰
BuseBora Merve_3351 ona cok dikkat etmedim kulağa hoş gelsin söylerken kibar olsun nazik olsun istedim daha cok 🙂
Hulya-003 Aysima çok hoş bir isim inci de çok naif bir isim Eylül benim pek hoşuma gitmiyor ya bende kızım olursa arven koymayı düşünüyorum