bihterquenn Hanımlar hangi bezi kullanıyorsunuz ve ya kullanmak istiyorsunuz ? Memnun kalıp kalmadıklarınızı yazın hadi 🥰
Nnoktaa bihterquenn prima ile başladım. Ama doğumdan önce sleepy de almıştım. Kullandım sleepy sızdırma yaptı. Primanın fiyatı nedeniyle goon a geçtim. Memnun kaldım. Goondan devam edeceğim
_Daydreamer_89 bihterquenn 1 sene prima kullandım süper gerçekten ama boykot yaptığımız için molfixe geçtik oda çok iyi memnunum 3-4 gün sleepy önerdiler kullandık her gün sızdırma yaptı resmen naylon poşet gibi yani asla önermem molfix en iyisi şuan
bihterquenn Nnoktaa Molfix ile sleepy benim bebekte kızarıklık yapti poposunda baya kırmızı hemde ne alacağım için kararsizim 😔