Merhabalar canlar , bende şuan 13. Haftadayım ilk öğrendiğim günden beri hiçbir sorun yaşamadım Allah’a şükür ne kusma ne bulantı hiçbirşeyim olmadı. Göbeğimde yavaş yavaş çıktı gibi ama bu ara büyümedi göbeğim. En son 6 şubatta gitmiştim hasteneye Salı günü gideceğiz bakalım ne durumdayız 🥰 Sürekli endişeleniyorum birşey mi oldu diye sizde de var mı ?