Arkadaşlar Sleepy extra yani sarı paketli bezi kullanan var mı? Yorumlarınızı merak ediyorum bu bezle ilgili…
Benim 1den 3 numaraya kadar aldıklarım bionatural ama 4 numaradan sonra natural ve extra olarak almaya başladım bir de bebekleriniz 4 numaraya geçtiğinde kaç aylıktı?