Keremeral Kızlar selamm Bugün adet 2. Günü geçeli idrar testi negatif böyle olup kan testinde öğrenen var mı beklemelimiyim Hep düzenli olurdu:((
Meryemece Keremeral ben bekle derim 2gün daha acele etme benimde geçikmişti iki gün sonra hasta oldum sitrestrnde olabilir bekle derim 4günüde test yap derim
Yasmnnn Canım ben idrar testi yapmadım adetim 2 gün geçmişti hiç gecikme yaşamazdım kan testi verdim 80 çıktı. Bence sende ver inşallah gönlüne göre olur😊💐
busra6161 ben🙋♀️asla sasmazdi adetim 28 günden 28 güne ilk düşüğümde idrarda çıkmıştı ama bu gebeligimde geciktigim halde idrar negatifti kanda çıktı 1 saat sonra gdip yaptirmisyim heygidi😀😀
Bts Benimde adetten 2 gün önce idrar testi yaptım ikinci çizgi hafif silik çıktı sonra kan tahlilinde belli oldu :) hayırlısı olsun canım
Meryemece Aynen benim 3gün geçmişti geçen ay test yaptım net iki cizgi cıktı kan verdim pozitifti😀😀 şimdi böğürtlen olduk🤪🤪
Keremeral busra6161 hadi inşallah umut oldun bana bugünde gelmezse akşam kan testi yaptırmaya gidicez hayırlısı bakalım🙋🏻
Fernur Ben oglumda 10 gun sonra kan testi yaptırmıştim orda ogrenip 1 hafta sonra evde sırf meraktan idrar testi yaptım cikmadi hem testhem hormonla alakali bi durum bence en iyisi kan testi