U-M_mom merhaba,ben hamile kalmadan önce bu hastalığı çekmeye başlamıştım. Devlet hastanesinde ciddiye doktoruna çıkın xolair diye bir iğne var gebelikte de kullanılıyor. Ben ilk dozumu oldum ve rahatladım. Arada yine oluyor ama eskisi kadar kötü değil. Ayda bir kere iki kola yapılıyor.