esmersekerr Selam kızlar erken gebelik testi yaptım ve sonuç silik çizgi çıktı kan verdim sonuç beta 12 doktor pozitif ama 2 gün sonra gel tekrar yapalım kesin olsun dedi . Kesin olmama durumumu var 2 haftalık daha dedi ama sevinemiyorum da ne olur sizce
Maviii_98 İlk olarak 2 günde bir betanın iki katı yükselmesini bekliyorlar kimyasal gebelik vs olma durumlarıda oluyor çünkü o yüzden korkulacak bişey yok bu ihtimal her kadında oluyor dua edin sabredin inşallah istediğiniz gibi bir sonuç olur