Arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı kandiller Rabbim herkesin gönlüne göre versin yavrucaklarımızı da sağ Salim eli ayağı düzgün bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻🙏🏻
Konuma gelecek olursak çok şükür elhamdülillah 15+2 olduk Rabbim’e emanet yavrularımız Rabbim korusun yavrularımızı. Canım aşırı derece de noodle çekiyor normalde çok yiyen bir değilim hamileliğimin başlarında da 1 kere yedim ama o kadar çekiyor ki canım yesem bir sorun olur mu special olandan?