Yagmurakyurek Yenidoğan bebeğim arada çok hızlı nefes alıp verior bu normalmi 1hafta 3günluk olduk tecrübeli anneler yorumlara bekliyorum
Smy38 Yagmurakyurek benimki de 11 günlük aynı şekilde yapıyor sorun yoktur bence yattığı yeri havalandı çok sıcak veya soğuk olmasın
Yagmurakyurek Smy38 bende 14subst Çarşamba doğurdum aynıyız sanırım benimkide 11gunluk bir hafta 3gune bedel oluor