26 haftamdayım bebek hareketlerini hep aşağıda hissetmemi söyledim doktora oda alttan muayne edip rahim uzunluğuma baktı 38 mm çıktı açılmada yok dedi ama bebeğin kafası çok yakın rahim ağzına dedi dikkat et yorma kendini iş yapma birde progestan fitil başlattı zamanla bebek pozisyonu değiştirir mi nasıl olur başına gelen var mı bu durum ?