Minikkalp04 Kızlar ilaçla önce keseyi düşürdüler sonra kalan parçaları temizlemek için kürtaj oldum fakat parça kalmış doktor ilaç verdi onunla düşer düşmezse tekrar kürtaj dedi başına gelen var mı ilacla düşermi kendisi yoksa ikinci kürtaj mi olacağım
Ervaa35 Minikkalp04 geçmiş olsun da canım neden vakumla yapmadılar benim ilk gebeliğim boş gebelikti direk vakumla aldı ne ağrı ne acı mis yani kürtaj oldugumu bilmesem adet oluyorum sanardım
Aycskn Minikkalp04 geçmiş olsun benim de boş gebelikti direkt kürtaj yaptı doktorum sonrasında da hiç sıkıntı yaşamadım çok güzel temizlemişti
Unzile31 Minikkalp04 benim tamamı ilaçla düşmüştü bebek kalp atışı karnimda durmuştu ilaçla bebeği dusurdum ertesi gün de plesantasi düştü kürtaja gerek kalmamisti
akkrn Minikkalp04 merhaba canım parça kaldığını kaç gün sonra anladılar kontrolde filan mı görüldü yoksa ağrın mı oluyordu
ezell34 Ben kürtaj olmak istemedim kendiliğinden düşürdüm hepsi düştü sonra doktora gittim ilaç verdi için iyice temizlensin diye
NeslihaN34 Merhabalar, boş gebelik diyorsunuz ya bi belirti varmıydı yoksa doktora gittiğinizde mi anladınız benim de kese var bebek gözükmedi o sebepten soruyorum
Minikkalp04 NeslihaN34 bı belirti yoktu normal hamilelikte nasıl belirti oluyorsa aynen o şekilde oluyor benim ultrasonla baktılar ve kesin teşhis kondu kürtaj oldum
Minikkalp04 Ervaa35 vakumla aldı ama anestezi yapmadığı için canım çok yandı o yüzden bırakmak zorunda kaldı oda parça kalmış içeride
NeslihaN34 Merviiss şuan 7+4 üm. Ama doktora gittiğimde de keseye göre değerlendirdğinde 6+2 dedi ama bebeği göremediğini söyledi ilk gebeliğimde bu haftalarda kalp atışı bile vardı ondan sebep etkilendim sanırım belki de bişey yoktur henüz gitmedim doktora
Merviiss NeslihaN34 benimde öyle 6+0 da sadece kese vardı alttan ultrasonla haftaya çağırdı inşallah gorururz 🥺
Srp53 Minikkalp04 benim parça değil ama pıhtı kalmıştı cytotec diye bir ilacı kullandım defalarca o da düşürmedi en son adette gitti.