-tugbmrt Kızlar gece bacağıma kramp girdi kas taş gibi kesildi kaldı şimdi üstüne basamiyorum canım yaniyo varmı başına gelen ne yapıyorsunuz ağrı geçsin diye veya kramp sonrası sizde de ağrı kaliyom7
Anoniiim -tugbmrt hergün muhakkak 1 tane erzincan kızılay sodası iç canım. Çok işe yarıyor. Erzincan ı da bana doktorum tavsiye etmişti. İçinde en fazla magnezyum barındıran soda oymuş
mimar_anne -tugbmrt her gün bir tane soda iç ben kızılay Erzincan içiyorum magnezyum oranı yüksek doktoruna da söylersen magnezyum yazar çok oluyorsa
-tugbmrt mimar_anne kızlar soda tansiyonu yükseltiyor diye biliyorum benim tansiyonda biraz oynak içmedim hiç
Anoniiim -tugbmrt yo hayır. Bende tansiyon riski olmasına rağmen doktor günde 1 tane içmende sorun yok dedi :)
Kbrbydk -tugbmrt çok sık olmuyorsa sorun değil sanırım yine doktora danisirsiniz. bende kullanıyorum eksiklik var zaten ama düzenli kullanmadigimda kramp giriyor.