Ben bebek arabası almaya gittiğim de aklımda bagi neo vardı açıkçası ama fiyatı 15 gün içerisinde inanılmaz artmıştı meğer benim baktığımda Kasım indirimleri varmıştı bana o yüzden o fiyattan söylemişler haliyle o an alamadığım için indirimlerden yararlanamadığım gibi zamlı fiyatı karşıma çıktı ve şok oldum birden 15 günde bu kadar artması neyse haliyle tabi bagi nin kalitesinde onun gibi şık minimal onun tasarımına benzeyen bi bebek arabası arayışına girdim ve orda ki bayan bana Kraft Kenya modelini gösterdi inanılmaz hoşuma gitti sürüşü katlanıp açılması bagajda çok yer kaplamaması puset görünümü felan bana bagiyi unutturdu resmen.. bagi de mesela çocuk daha az süreli oturabilecekken bunda bence 4-5 yaşlarına kadar rahatça oturabilir diye düşünüyorum. Sözün kısası 13.000₺ kraft Kenya almış oldum. Doğumum 4 gün sonra henüz kullanmadım ama memnun kalacağımdan eminim. Tavsiye ederim 😊😊