Ya kızlar ilk gebeliğimde doğuma haftalar kala afedersiniz klozete oturduğumda idrarımı yaparken sanki bebek çıkıyormuş gibi bi hissiyat vardı. Afedersiniz sanki vajinadan büyük bişey boşalırcasına bi hissiyat. Şimdi 36+4 teyim o hissiyat yok. En son kontrole 30 haftalıkken gitmiştim. Meraktan çatlıcam sizce bebek kanala girmediği için mi o hissiyat yok? 😭