Kızlar son adet tarihine göre 8 haftalık hamileyim ama çarşamba günü doktora gıtımde 7 hafta 3 günlük dedi bebek aşada dedi ama bi sorun değil bebek büyüdükce yukarı çıkar dedi kanaman olursa dırek Protestan iç dedi folik asıt gebelın en başindan beri kullanıyodum bıtmek üzere aile hekımlın ebesi bı tane vitamini ilacı yazdı pazartesi başla dedi hamile olan arkadaşlarım 12 haftaya kadar folik asit içilir dedi Anamaldım napmam lazım başina gelen var mı