Devaa Güzel anneler ben çok yorgunum neden bilmiyorum çalişiyorum işten gelince çok ağrılarım oluyor oturduğum yerden kalkamiyorum. Bi kızım var ne onla ne evle ilgilenmez oldum ruhen ve bedenen bitkin hissediyorum. Bi ben mi böyleyim :(
Yalinn8 Devaa cok normal olabilir, hicbise yapmasak bile boyle hissedebiliyoruz ki siz calisiyormussunuz ustelik 1 cocuk daha varmis, normal ama ihmal etmeyin kendinizi dinlenebileceginiz anlar yaratin😉
Deletedmom34 Devaa Ben bütün gün evdeyim çocuğum da Yok ona rağmen bitkinim. Seninki çok normal canım
GamzeTopluKk Devaa bel ağrısı bebek büyüdükçe artıyor canım bndede fıtık var 33 haftaya girdim bugün, olduğum yerden dogrulamiyorum destek olmadan