ElayAysen Bende vermedim 3 aylığız ve hala vermem. Dediğim gibi sizin bebeğinize iyi geldi belki karşıdakinin alerjisi var, belki ağır gelecek. Burada her ilaç rezene değil oradaki gibi. Ek gıdaya geçtiğimiz zaman evet deneyebilirim ama daha çok küçükler. Doğduğunda şekerli su ver diyenler oldu, bir arkadaşım 1 çay kaşığı soda ver gazsız olur dedi. Dediler de dediler ama daha çok minikler. İnşAllah sağlıkla büyüsünler :)