Kızlar daha 14 haftalığım ama bu sabah karnım birtarafa toplandı sertleşti çok tedirgin oldum bu haftalarda olacak işler değilki. Dün akşamda acile gittim aktif olmayan bir kanama alanı var korkulcak bişey yok dedi ben yinede çok korkuyorum. Kendi doktorumla konuştum bu toplanmalar artarsa gel dedi bu haftalarda böyle kasılmalar yaşayan oldumu