ElayAysen Selam. Bebegimin ayaklarinda boyle kirmizi ve kuru kızarıklıklar var. Doktor diatezden de ola bilir dedi (diz cevresinde de minik var 2sinde de ) giyimden de. Egzema gibi sanki. Nemlendiriyorum. Ayak parmaklarindan yukariya dogru kaldirinca rengi gidiyor ten rengi gibi oluyor birakinca kizariyor