Kızlar ben kasım ayında kimyasal gebelik, ocak ayında da 6+2 de yogun kanama ile düşük yaptım. Kalp atışı ve kese görülmüştü. Daha sonra adet oldum bitti. Bir sonraki adet tarihim 6 mart gözüküyor. Diğer gebelik te 10 gün beklemiştim gecikmeyi test yapmak için. Bu sefer siz olsanız ne zaman test yaparsınız? Sorum bu. Tavsiyelerinizi merak ediyorum.5 yaşında kızım var. Doktorum ecopirin başlattı adet sonrası önlem amaçlı. Bu ecopirin yeterli olur mu acaba.?