Kızlar ben gecen temmuz ayında bebek canlanmadigi ve çok kanamam oldugu için kürtaj olmuştum. Sonrasında afedersin ama pek çocuk için deneme yapmadık. Bu ayda adetim 10 gün gecikti olacakmış gibi karnım belim ağrıyor ama bişey yok. Test yaptım negatif. Olması da zor çünkü geçen ay memleketteydim pek bişey olmadı. Ben neden adet olamiyorum çok stresliyim hiç böyle olmazdı. Pazartesiye randevu aldım ama bide size sormak istedim