Sizce bebeği o kadar saat aç bırakmak doğru bir karar olur mu? Doktorunuz hayır demiş neden bu ısrar? Gereken özeni gösteremeyeceksiniz çocuk yapmayın. Allah korusun kaybedebilirsiniz, gelişimi durabilir bunlar aklınıza gelmiyor mu? Zaten bu elzem bir durum günahı yok olması gereken de tutmamanız.