Amine_Sultan Kahvaltıda iyi gelişim için neler tercih ediyorsunuz örnek kahvaltı tabağı sayar mısınız aynı şeyleri yemekten çok sıkıldım😀
Liyamm1 Amine_Sultan Kirmizi biber,beyaz peynir zeytin arada avokado salatalik ve bir dilim ekşi mayali ekmek,bazen de skyr yogurdu granola ve chia tohumu + muz genelikle muz’i tercih ediyorum bebegin gelisimi için 💕
Miracleee Amine_Sultan peynir ceviz Avokado Zeytin ve yumurta. Bir bardak çay içiyorum. Beyaz ekmek hiç tüketmiyorum. Tam bugday veya kepek ekmegi kullaniyorum. Pek değişmiyor kahvaltım. Sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
br2023 Amine_Sultan peynir zeytin reçel yoğurt domates salatalık çay kahvaltı bitiminden hemen sonra ballı süt 😁yeterince sağlıklı bence🤭
Instauser 2 yumurta, avakado, kaşar peynir, zeytin, simit, tereyağı, tahin pekmez, bal, ceviz. Benim kahvaltım hep bu. 😂
Anoniiim Amine_Sultan marketten alınanların tadı güzel olmuyor. Pazardan alırsanız özellikle Antalya bölgesinde yetişenleri tercih ederseniz tadı lezzetli. Üzerine limon sıkıp yiyorum; (tostla güzel gidiyor bilginiz olsun:)
Instauser Amine_Sultan ben tadını sevdiğim için limonlayıp direkt yiyorum. Herkese hitap etmeyen bir tadı var haklısınız. Peynirle ikisini karıştırıp tüketebilirsiniz belki.
Boncukk123 Amine_Sultan bende aynı şekilde peynir yumurta muhakkak oluyor yanındakiler degısıyor ceviz kahvaltı da yiyen de var ben ara öğün de tercih ediyorum onun dışında kaşar peynir avokado tuketebilirsin canım
Ahsksdk Amine_Sultan artık sıkıldığım için yumurtayı farklı şekilde yapıyorum patatesli yumurta ıspanaklı yumurta şeklinde yanında salatalık domates tarzı şeyler oluyor. Kaşar kilo aldırdığı içinde onuda tost yapıyorum hatta yumurtalı kaşarlı tost şeklinde yapıyorum 😂