Kizlar 27+3 den merhaba dün kasıklarım da ağrı vardı baya kötüydü sancım dinlendim falan geçmedi hemen acile gittim sancım yüksek çıktı açılma var mı diye baktılar çok şükür açılmam yoktu bebek burda olurda erken doğarsa yaşamaz dediler sadece 32. Haftadan sonra küvez varmış Kütahya da beni hemen ıspartaya nakil ettiler ambulansla geldik doktor muayene etti burda rahim ağzı kısalığı 20 çıktı ciğer geliştirici iğne başladılar vajinal progesteron vermeye başladılar başına böyle bir şey gelip gününde doğum yapan var mı burda kaç gün yatacağım bilmiyorum birazda idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik falan da verdiler merdiven çıkmak yürüyüş yapmak ilişki yasak dedi doktorum