nuraysrhn Bebegimin iki gündür hareketlerini daha az hissediorum normal mi yoksa doktorami gitmem gerekior sizin oluor mu lütfen yazabilirmisiniz
Aslitk34 nuraysrhn büyümeye geçince hareketler azalıyo benimde bazen cok durgun bazen baya hareketli 27+4 üm. Hiç hareket olmazsa korkmak lazım bence 1 gün içinde. Yine de içiniz rahat değilse acile gidip ya da aile hekimine kalp atısı dinleyebilirsiniz.
nuraysrhn Aslitk34 hareketlerini kasık bölgemde hiissediorum arada tekmede atıor ama önceden daha hareketliydi uzandgimda filan sürekli hareket ederdi suan az oldgunu farkediorum