Saresimay Merhaba 36. Haftaya girdim tsh 3,8 çıktı dahiliye yönlendirildim ve ilaca başladılar ilacı kullanmak zorunda olduğumu bebekde zeka geriliği problemi olur dendi ve haftalık kan vermem istendi yaşayan varmı
Merve1414 Saresimay 25 haftaligim ve 4.5 küsürlü sadece ilaç veto 3 hafta sonra tekrar vermem gerektiği söyledi zeka geriligi ile ilgili bişi demedi ama benim önceki hamileligimdedeay i yukseklikteymis hatta doğuma girerken bile oğlum 2 yaşında maşallahı var öğrendiğini bize soruyor