Tansiyon yükselmesi sonucu birkaç gün önce hastaneye yattım ilaclarala düşürmeye çalıştılar ama olmadi. Ama bende tansiyon çıktığının farkında değildim tabi . Gebelik zehirlenmesiymiş .Doktorlar sabaha karşı tansiyonu 21 görünce acil sezaryana aldılar. Bebişim kuvezde. Bende servisteyim bekliyorum. Bebek bir süre burda kalabilirmis . Dua edin kızlar . 34 haftalık doğdu kızım. 💜