Cansuerdogann7790 28.haftadan beri erken doğum riskim vardı şeker takipliyim aynı zamanda her hafta kontrole çağırıyor doktor önce sezeryan demişti ama şimdi 39+0a kadar gelmezse suni sancı deneriz olmazsa sezeryan doğum yaparız diyor.Bugün 37+6yız.Pelvik kaslarım kemiklerim ağrıyor arada sancılarım oluyor artık doğum yapmak istiyorum.Yoruldum 🤦♀️
Gurbetci1anne 36+4 Zaman geçmiyor resmen. Keşke diyorum en ufak bir doğum belirtim olsa. Haftalardır pelvik ağrıları, karnımın sezeryan dikişlerine verdiği ağırlık, uykusuzluk sık idrar baydı artık ya🙄