MMerve34 Kızlar sanırım sancım başlıyor 1 de hafif hafif vardı ağrılarım ama hep büyük tuvaletimi yaptım halen geçmedi belimden aşağısı ağrıyor perşembe günü 2 cm açıklık ve nişanım geldi perşembeden bu yana kahverengi akıntılarımda devam etti
Anasinincani MMerve34 bende 39+0 im benimde kız gelen giden yok ne sancı ne akıntı ne Nisan hiç bişey yok ortada pazartesi kontrolüm var bakalım saglikcakla doguralim insaAllah
Cansu-can MMerve34 erkek mi senin kız mi ? Benim erkek 39+0 oldum hiç bi şey yok ortada ilk defa bugün nst de ufak sancilar çıktı o kadar 😁
MMerve34 Anasinincani bende pazartesi gideceğim ama bu akşam kasıklarım patlıyor gaz da olabilir sancı da ama ayırt edemiyorum
Bestelim Benim de 12den sonra 39+6 oluyor doğuma son bir gün kalıyor sancı var ama düzensiz açılma da yok ilk kızım tam 40. hafta geldi heralde bu kızım da ablası gibi tam gününde gelecek 🤷♀️
MMerve34 Bestelim 40. Haftaya girince doğuracağımı bilsem tamam dicem nişan geldi 2 cm açıklık var ama kızım gelmek bilmedi
Bestelim MMerve34 yaa ben de daha fazla uzasın istemiyorum ama aynı zaman da çokta korkuyorum Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin
Busramom07 Bestelim kalk bol bol evini ail temizle bacım temizledikçe temizle yerleri ellerinle sil en iyi yöntem açılma için😃
happymuti MMerve34 bende bugün 39 oldum 😂dün belime ağrı birde iğne batması vardı vajinamda dedim doğuracam herhalde bütün çamaşırları yıkadım doğururum diye ama gelen giden yok cuma günü nişanım geldi birde daha doğuramadım 😂😄