Elifkedi bunu kafanıza takmayın asla ben 37deyim neler neler bu yazdıklarınız kızılcık şurubu mu dersiniz neler neler yaptım en son doktorum kızdı sen kendini koru yeter daha yapacak bir durum yok bazı hamilelerin vücudu yapıyor benim bebeğim hep dik durdu yaygan durmadı idrar torbama devamlı yaptığı baskı tamamen boşalmadığı için olduğunu söyledi artık yapacak bişy yok içtiğimiz ilaçlar neler neler etki etmeyince doktorunuz ile detaylıca konuşun bebeğe bulaşma durumu yok sadece erken Doğum olabilir çok şükür 30u devirdiniz bundan sonrası dikkat etme günde kesin 3 litre için gerçekten çok etkili ve testleri nerde yaptırıyorsunuz sağlık Ocak’ları çok doğru olmuyor sebebi uzun müddet beklediği için Aynı gün sağlık ocağı ve hastanemde ki sonuçlar arasında çok gazla fark vardı evet enfeksiyon ikisinde de vardı ama sağlık ocağı tahlili çok çok yüksek hastanemde daha kabul edilir seviyede idi