Dilan_55 Merhabalar kizlar perşembe günü sezeryan oldum daha 2 günlük yani dikişler iyi durumda fakat ayağa kalkınca yanma hissi oluyor normal mi acaba
Sedacaner Dilan_55 normal canım ayaklarını ve karnını üşütme ,soğuk şeyler yeme içme biraz daha toparlanana kadar
genc2kizannesi Dilan_55 bende perşembe sezeryan oldum benimde ara sıra oluyor çoraplarımı çıkarttıktan sonra olmaya başladı muhtemelen ondan galiba
Hilal9797 Dilan_55 merhaba canım bende çarşamba günü oldum sezeryan bende de var yanma özellikle ayağa kalkınca normaldir inşallah ya çabucak toparlayalım
Hilal9797 Gurbetci1anne merhaba ne zaman sonra geçti acaba bende 4. Gündeyim bugün bende de oluyor ayağa kalkınca
Dilan_55 genc2kizannesi evet bende iki gündür sadece ayağa kalkarken giyiyorum çorap dediğiniz gibi ondandır belki
iremdemirr @Dilan_55 o yanma bende 1 hafta devam etti çok şiddetliydi yürüyemedim yattım devamlı, ama geçiyor merak etme 15.günümde geçti benim