ilayda8 Gebelik şekerim var normalde hep diyet yaptım bu zamana kadar iyi geçti ama son haftalarda kendimi tutamadım birkaç kez hamurişi yedim şekerim 160lara falan yükseldi. Bebeğe ne zararı vardır bunun bilen var mı? 36. Haftadayım haftaya doğum yapacağım
Hilalaktscbk ilayda8 Ben de aynı durumda ve aynı haftadayım sadece beni etkilese zerre umuruma gelmez ama bebeğin sarılık riski artıyor dedi doktorum.
Naciyemutlu ilayda8 sonuna gelmişsin vanım yediklerine az daha dikkat et. Şöyle ki hafta boyunca hep yüksekler de geldi o zaman eğer insülin kullanıyorsan doz ayarı yapılır yoksa da sadece yediklerine daha da dikkat etmen söylenir.. çok nadir de olsa benimde yükselmelerim oluyo ama doktorum 5 gün yada daha fazla yğksek gelirse yediklerini yada ilaç dozunu değişiriz korkmana gerek yok dedi öyle bi iki kere yükselme adına..
123bebek-21 ilayda8 ben insülin kullandığım halde 260 ları görüyorum ve şuan hastanedeyim doğum yapıcam yani dün 8 den beri hastanedeyiz ama yapamıyorum açılmam olmuyor hala 1 cm şuanda çok şükür bebeğin bişeyi yok doğduktan sonra bakıcaz korkmayın
ilayda8 Hilalaktscbk evet ben de kendim etkilensem zerre umrumda olmaz ama bebek için endişeleniyorum :/ sizin de çok çıkıyo mu şeker. Ben son haftalarda hiç tutamadım boğazımı resmen
Hilalaktscbk ilayda8 Çıkıyor maalesef bazen gözlerimde bulanıklaşma bile oluyor şekerin yükseldiği için dediler.