En son regl tarihi 27 ocak beklenen adet tarihi 23 Şubat 7 gün önce erken gebelik testi yaptım negatif 3 gün önce test yaptım negatif bu gün erken gebelik testi yaptım negatif ve adetim bir gün geçti uygulamaya göre zaten ben her zaman günü gününe regl olurum 4 hamilelik yaşadım asla regl’im geçmeden test yapmadım ama bu sefer ne oldu bana anlamıyorum kendimi test yaparken buluyorum sizce olsa çıkarmıydı ?ben çünkü her zaman regl’im geçtiğinde yaptığım için bilmiyorum ama bu ay öyle olmadı 3 tane test yaptım ve sonuç negatif şimdiden teşekkürler ❤️